Home / בית / הוסיפו לאנשי הקשר בוואצאפ: המוקד העירוני של עיריית רחובות

הוסיפו לאנשי הקשר בוואצאפ: המוקד העירוני של עיריית רחובות


250





 

שירות לתושב און ליין

המוקד העירוני של עיריית רחובות מרחיב את ערוצי התקשורת עם התושבים, ויהיה זמין גם באמצעות ה-WhatsApp.

ראיתם מכונית חונה בחניית נכים? יש מפגע על המדרכה שדורש תיקון? השכנים משתמשים בקריוקי רועש במיוחד? ראיתם אדם חשוד? במוקד העירוני של עיריית רחובות, המשתייך לאגף ביטחון, בטיחות, חירום ותקשוב בניהולו של אליצור זרחי, מחפשים לשפר את השירות כל העת ולייעל אותו לטובת התושבים. במסגרת זו, הוכנס ערוץ תקשורת נוסף וחדשני לפניות תושבים למוקד: באמצעות אפליקציית המסרים המיידיים WhatsApp. המספר הנבחר לשירות הוא קליט יחסית, כלול בו מספרו של המוקד – 106, והוא 0508806106.

השירות מאפשר להעביר פניות מוקד באמצעות הודעות טקסט, סרטון ותמונה וכולל את זיהוי הפונה, על מנת לאפשר למוקד להשיב לפונים על סטטוס הפנייה. השירות מאפשר לתושבים לפנות למוקד בקלות ובזמינות של 24 שעות ביממה, כמו השירות הטלפוני במוקד. הוא חוסך את הצורך בהמתנה טלפונית ומנגיש את המוקד העירוני לאוכלוסיית בעלי מגבלות שמיעה.

לשירות החדש כבר נכתב נוהל מיוחד המיושם בשטח: המוקדנים במקום כבר עושים בו שימוש בהצלחה במסגרת פיילוט בן מספר ימים. במוקד מקווים כי השירות יביא לכך שבני נוער – "דור המסכים"- ישתמשו יותר בשירותיו במקרה הצורך.

כך נראה השירות על מסך הסמארטפון.

ראש העיר רחמים מלול אמר: "עיריית רחובות רותמת את הטכנולוגיה והחדשנות לטובת שיפור השירות לתושבים בשירות זמין וקל לשימוש עוד יותר. אנחנו שמחים שמצאנו דרך נוספת להקל על התושבים לפנות לעירייה במלל, בקול ובתמונה".

חבר המועצה ומחזיק תיק שירות לתושב, אבי קינד הוסיף: "וואטסטאפ הוא עוד פתרון טכנולוגי זמין, יעיל ונוח לשירות התושבים. השירות יאפשר לכבדי שמיעה לתקשר עם המוקד העירוני בקלות יתרה. כמחזיק תיק שירות לתושב אני מאמין גדול בטכנולוגיה, חדשנות ומצוינות בתחום זה, וזה מה שאנחנו עושים היום במוקד העירוני".

לדבריו של דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "מדי שבוע אנו בוחנים את פעילות המוקד מתוך מטרה לשפר ולייעל את השירות ככל שניתן. מהיום המוקד זמין וקרוב יותר לכל תושבת ותושב, ואני מזמין את כולם לשמור כבר כעת את המספר בטלפון הנייד, על מנת שיהיה זמין לשימוש במקרה הצורך".

אלי ג'אן, מנהל המוקד העירוני מסר: "אנחנו מנהלים מעקב צמוד ופיקוח הדוק אחר רמת השירות לתושבים במוקד. במסגרת זו זיהינו את היישום של שירות בוואטסאפ כדרך מתקדמת לפניות תושבים אלינו. השימוש בכך יחסוך זמן המתנה לתושבים וזמן טיפול עבורנו".

חשוב לציין כי לא ניתן יהיה לפנות טלפונית באמצעות האפליקציה, ולשם כך יש לחייג טלפונית למספר 106.



250

תגובות

תגובות

About מערכת האתר

Check Also

ילד בן 4 נכווה ממים רותחים בביתו ברחובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.